تلگرام تلگرام .

تلگرام

buy telegram members

buy telegram members

buy telegram members

why we need telegram members. for all businesses in telegram we can improw it and make our business bigger

membersell can give you telegram post view and telegram channel members

we can do telegram channel vote also

buy telegram real members can improw your business too much and give you more money

.if you have a telegram channel in any subjects we can advertising in telegram for your business

in this moment telegram converted to a social media marketing app

and now too many of businesses do advertising in telegram


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ساعت: ۰۳:۰۳:۴۷ توسط:keeper موضوع:

ممبر واقعي

ساخت گروه

در صورتي كه قصد ساخت يك محفل دوستانه يا يك گروه خانوادگي داريد و دوست داريد پيامي كه ارسال مي‌كنيد براي يك جمع خاص قابل مشاهده باشد، مي‌توانيد از امكان ساخت گروه در تلگرام استفاده كنيد. براي اين امر و ساخت يك گروه جديد كافي است از منوي كناري گزينه‌ي New Group را انتخاب كنيد. بعد از لمس اين گزينه بلافاصله به ليست مخاطبين خود وارد خواهيد شد. در اين بخش روي نام تمامي افرادي كه قصد داريد در گروه شما باشند، لمس كنيد و در نهايت علامت تيك تأييد را در منوي بالا بفشاريد. سپس به مرحله‌ي آخر يعني تعيين نام و عكس گروه وارد خواهيد شد و بعد از انجام آن مجددا بايد روي تيك تأييد در منوي بالا لمس كنيد. كار تمام است و هم‌اكنون پيغامي مبني بر Add شدن دوستان شما در «گروه جديد ساخته‌شده»، براي آن‌ها ارسال خواهد شد. از اين پس هر پيامي كه در اين گروه ارسال شود، براي تمامي اعضاي حاضر در گروه قابل مشاهده خواهد بود.

  • اگر بعد از ساخت گروه قصد دعوت شخصي را به گروه داشتيد، كافي است به پروفايل گروه برويد و گزينه‌ي Add Member را انتخاب كنيد. با اين كار مجددا به ليست كانتكت‌هاي خود منتقل مي‌شويد و مي‌توانيد فرد مورد نظر را انتخاب كنيد.
  • همچنين اگر قصد اضافه كردن شخصي را كه در ليست كانتكت‌هاي شما وجود ندارد، داريد؛ بايد از «لينك دعوت» استفاده كنيد. براي دستيابي به لينك دعوت كافي است مراحل پيش را دنبال و روي گزينه‌ي Add Member لمس كنيد. در اين بخش زماني كه به صفحه‌ي مخاطبين منتقل مي‌شويد، در بالاي اين ليست

پنل نوتيفيكيشن

خريد ممبر واقعي

تبليغات نوتيفيكيشن

خريد ممبر واقعي

تبليغات در تلگرام

ادد اجباري

تبليغات كليكي تلگرام

پنل ارسال نوتيفيكيشن

خريد ممبر گروه

  • گزينه‌اي تحت عنوان Invite To Group Via Link مشاهده خواهيد كرد كه با انتخاب آن، لينك دعوت را مشاهده خواهيد كرد. آن را كپي و براي شخص مورد نظر ارسال كنيد تا او با لمس لينك، به عضويت گروه درآيد.
  • اگر قصد حذف يا اخراج كردن يكي از اعضا را داشتيد، به ليست اعضا برويد و روي نام او لمس طولاني كنيد. در پنجره‌ي بازشده گزينه‌ي Remove From Group را انتخاب كنيد.
  • منبع http://www.zoomit.ir

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۵ خرداد ۱۳۹۶ساعت: ۱۱:۴۲:۵۰ توسط:keeper موضوع: