تلگرام تلگرام .

تلگرام

اضافه كردن استيكرها

اضافه كردن استيكرها

تلگرام براي اضافه كردن استيكرها دو راه در اختيار كاربران قرار داده است. ساده ترين راه آن است كه با مشاهده يك استيكر تازه در چت هاي خود، آن را لمس كنيد و پس از آن گزينه Add را انتخاب كنيد.

با اين حال در آپديت هاي اخير تلگرام راهي تازه براي اضافه كردن استيكرها در دسترس قرار گرفته و از اين پس كاربران مي توانند با مراجعه به تنظيمات و ورود به بخش Stickers، از آخرين و پرطرفدارترين برچسب هاي موجود خبردار شوند و آن ها را به ليست خود اضافه كنند.

براي انجام اين كار كافيست پس از طي كردن مراحل گفته شده، وارد بخش Trending Stickers شويد و از آنجا به ده ها استيكر مختلف و زيبا دسترسي پيدا كنيد. همچنين مي توانيد با مراجعه به تنظيمات Stickers به مديريت استيكرهاي خود بپردازيد و در صورت نياز آن ها را حذف كنيد.

نحوه ساخت استيكر در تلگرام

Kevin

 

يكي ديگر از قابليت هاي فوق العاده تلگرام، امكان ساخت استيكرهاي شخصي و اشتراك گذاري آنهاست. با روش هايي كه در ادامه توضيح مي دهيم، قادر خواهيد بود كه از هر عكس يك استيكر بسيار جذاب و چشم نواز بيافرينيد.

قابليت ساخت استيكرهاي شخصي براي تلگرام يك قابليت عمومي بوده و براي همگان در دسترس است، بنابراين اين روزها انواع و اقسام استيكر با محتواي مختلف را در صفحات اين اپليكيشن ارتباطي شاهد هستيم. از آنجايي كه هيچ محدوديتي براي ساخت استيكر در تلگرام وجود ندارد، بد نيست كه جنبه هاي اخلاقي را در ساختشان در نظر بگيريم و استيكري نسازيم كه موجب معذب شدن افراد يا توهين به شخصيت يا اعتقادات ديگران شود.

براي ساخت استيكر در تلگرام مي بايست شرايطي را رعايت كنيد. نخستين شرط بروز بودن اپليكيشن شماست. براي افزودن استيكرهاي شخصي به تلگرام مي بايست حتما از نسخه 2.9.1 آن استفاده كنيد. بنابراين پيش از دنبال كردن مراحل ساخت استيكر، توصيه مي كنيم كه حتما نسخه تلگرام خود را چك كرده و در صورت آپديت نبودن، به بروزرساني آن به آخرين نسخه اقدام كنيد.

سه شرطي كه تلگرام براي آپلود استيكرها در نظر گرفته به شرح زير است:

  • عكس ها حتما با فرمت PNG و بدون حاشيه باشند (حاشيه ها را مي توانيد به  كمك نرم افزار فتوشاپ از تصوير حذف كنيد)
  • طول و عرض تصاوير ارسالي مي بايست حداكثر 512 در 512 پيكسل باشد.
  • حجم هر عكس نبايد بيشتر از 350 كيلوبايت باشد.

اگر تصوير مورد نظر شما اين شرايط را داشت، حالا مي توانيد به ارسال و ثبت آنها در تلگرام اقدام كنيد. بهترين راه براي ساخت اين استيكرها استفاده از نرم افزار ويرايش تصوير فتوشاپ است. سازندگان تلگرام در وبلاگ خود استفاده از اين نرم افزار را براي ساخت استيكر پيشنهاد كرده و حتي يك فايل PSD آماده با اندازه و رزولوشن مشخص را در اختيار كاربران قرار داده اند.

 

با دانلود اين فايل پي اس دي و قرار دادن تصوير مورد نظرتان در آن، به سادگي خواهيد توانست از خروجي آن با فرمت PNG به عنوان استيكر در تلگرام استفاده كنيد.

تبليغات در تلگرام و خريد ممبر تلگرام و ارسال نوتيفيكيشن روش دوم و ساده تر، استفاده از ربات Clippy است كه شما را از نرم افزارهاي رايانه اي بي نياز خواهد كرد. با فرض آماده بودن استيكرهاي شما، ابتدا به نحوه ثبت آنها در تلگرام پرداخته و آموزش استفاده از Clippy را در بخش پاياني مقاله خواهيم داشت.

منبع: ديجياتو


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۵ فروردين ۱۳۹۶ساعت: ۱۱:۲۶:۰۶ توسط:keeper موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :